pdf

Кілтті сөздер

Қазақстан, электрондық платформалар, білімді цифрландыру, трансформация, пандемия, қашықтан оқыту.

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Дюсембекова, М., Амантаев, Е., & Абдырахманов, Т. . (2022). ПАНДЕМИЯ КЕЗІНДЕГІ ҚАЗАҚСТАННЫҢ БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫН ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯЛАУДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК САЯСАТ. ҚОҒАМ ЖӘНЕ ДӘУІР, 75(3). https://doi.org/10.52536/2788-5860.2022-3.07

Аңдатпа

Цифрландыру – сандық технологияларды өмірдің әртүрлі салаларына, тікелей білім беру саласына енгізу, цифрландыру цифрлық технологияларды, электронды оқыту жүйелерін пайдалануды, оқу процесін цифрлық форматқа көшіруді көздейді. Қазақстанның білім беру саласын цифрландыру салыстырмалы түрде жақында басталды, бірақ жаһандық пандемия және онымен байланысты қашықтықтан білім беруге шұғыл көшу білім беру жүйесін цифрлық трансформациялау процесін едәуір жеделдетті. Бұл мақала пандемияның Қазақстандағы білім беруді цифрландыру процесіне әсерін зерттеуге арналған, онда онлайн-оқытуға көшу кезінде қазақстандық білім беру тап болған проблемаларға және оларды шешу үшін мемлекет пен бизнес-орта қабылдаған шұғыл шараларға талдау жасалған.         

  Қазіргі әлемді интернетсіз және сандық құрылғыларсыз елестету мүмкін емес, цифрландыру – өмірдің барлық салаларын қамтитын және жылдан жылға қарқын алып келе жатқан жаһандық тренд. Қазіргі әлемде цифрландыру елдің экономикалық, саяси, әлеуметтік, ғылыми әл-ауқатының негізін құрайды, сондықтан білім беруді цифрландыру әрбір елдің дамуындағы басымдықтардың бірі болып табылады.   Қазақстандағы білім беруді цифрлық трансформациялау саясатының проблемасы осы зерттеуде өзекті және зерттеуді қажет ететін ретінде қарастырылады. Бұл мақаланың мақсаты – пандемияның қазақстандық білім беруді цифрлық трансформациялау үдерісіне әсерін зерттеу және жаһандық сын-қатерлер жағдайында Қазақстан Республикасындағы білім беруді цифрландырудың мемлекеттік саясатын талдау.

  Бұл мақалада Қазақстандағы білім беруді цифрлық трансформациялау саясаты мәселесі өзекті және зерттеуді қажет етеді. Қазіргі әлемде цифрландыру елдің экономикалық, саяси, әлеуметтік, ғылыми әл-ауқатының негізін құрайды, сондықтан білім беруді цифрландыру әр елдің дамуындағы басым бағыттардың бірі болып табылады.

  Қазақстан қазіргі әлемнің субъектісі ретінде қуатты жаһандық ақпараттық ағындар мен дамыған ақпараттық жүйелердің ортасында бола отырып, қоғам өмірінің барлық салаларын, оның ішінде білім беру жүйесін цифрландыру процестерінен тыс қала алмайды, ал білім беруді уақтылы цифрлық трансформациялау – ел экономикасын дамытудың, оның бәсекеге қабілеттілігі мен адами әлеуетін арттырудың алғы шарты. Covid-19-ның таралуы және карантиннің кеңінен енгізілуі, мектептердің жабылуы және қашықтықтан оқытуға көшу білім беруді цифрландыру процесіне әсер етпеуі мүмкін емес еді, сондықтан қазіргі уақытта білім беру секторы алдында тұрған мәселелерді анықтау өте маңызды.

https://doi.org/10.52536/2788-5860.2022-3.07
pdf