Аңдатпа
Мақалада Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университетінің имиджі мен корпоративтік мәдениетін зерделеу бойынша жүргізілген социологиялық зерттеу нәтижелері баяндалған.
Зерттеудің мақсаты - университет дамуының осы кезеңінде университеттің имиджі мен корпоративтік мәдениетінің өзара байланысын талдау, сондай-ақ қызметкерлердің кадрлық әлеуетін арттыру және білім алушылардың білім беру процесіне жоғары оқу орнынан кейінгі интеграциясы және қауымдастығына түлектердің жоғары оқу орнынан кейінгі интеграциясы арқылы университет имиджін одан әрі дамыту бойынша ұсынымдар әзірлеу.
1938 жылдан бастап (Қарағандыда мұғалімдер институты ашылған кезден бастап) Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды университетінің ұзақ және бай тарихы бар. Университет ірі өңірлік білім беру және ғылыми орталық ретінде қалыптасуы мен эволюциясынан ұзақ өтті, меншік пен басқарудың әртүрлі нысандарын - классикалық үлгідегі толық мемлекеттік жоғары оқу орнынан бастап еркін жаһандық халықаралық білім беру нарығы кеңістігінде орналасқан коммерциялық емес акционерлік қоғам (КЕАҚ) түріндегі қазіргі университетке дейін ұйым түрде өзгертті.
Бұл зерттеу нысаны Е. А. Бөкетов атындағы Қарағанды университетінің оқытушылары, көмекші персоналы және білім алушылары болды. Талдау нәтижелері көрсеткендей, университет қызметкерлері мен білім алушылардың бағалауы бойынша қазіргі жағдайда университеттің имиджі мен корпоративтік мәдениетінің рөлі мен маңызы артып келеді. Имидж және мықты корпоративтік мәдениет университеттің жоғары сыртқы және ішкі имиджіне ықпал етеді, оның абыройы мен талапкерлер үшін тартымдылығын арттырады, қызметкерлердің адалдығы университеттің оқытушылар құрамының университеттің күнделікті өміріне және оқу процесіне интеграциялануын қамтамасыз етеді, кадрлардың ауысуын төмендетеді.
Зерттеу респонденттердің Имидж мен корпоративтік мәдениеттің төрт маңызды индикаторына қатысты бағалауын зерттеді: корпоративтік мәдениеттің бейімделу қабілеті, икемділігі, өзгергіштігі; қызметкерлердің ұйымның мақсаттары мен құндылықтарына деген хабардарлығы мен адалдығы; қызметкерлердің университеттің еңбек процесіне және ішкі өміріне қатысуы/адалдығы; университеттің құрылымдық бөлімшелерінің сыртқы және ішкі келісімділігін бағалау.
Зерттеу қорытындысы бойынша қазіргі заманғы университеттің біртұтас және интеграцияланған корпоративтік мәдениетін одан әрі дамытуға және жоғары оқу орнының күнделікті өміріне озық тәжірибелерді енгізуге бағытталған ұсыныстар тұжырымдалды.

Бұл жұмыс Creative Commons Attribution 4.0 бүкіл әлем бойынша .
Авторлық құқық (c) 2025 ҚОҒАМ ЖӘНЕ ДӘУІР