Кілтті сөздер

Білім саласын цифрландыру, интернетке қолжетімділік, адами капитал, цифрлық менеджмент, электронды үкімет, цифрлық интеллект, цифрлық сауаттылық

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Дюсембекова, М., Исаев, Н. ., Жалмағамбетова, С., & Касымова , А. . (2024). ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫН ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНА САЯСАТТАНУЛЫҚ ТАЛДАУ. ҚОҒАМ ЖӘНЕ ДӘУІР, 84(4). алынды https://journal-kogam.kisi.kz/index.php/kd/article/view/354

Аңдатпа

Қазіргі әлемдік тенденция көрсетіп отырғандай ақпараттық технологиялардың үстемдігіне байланысты білім беру саласының болашақ жетістігі цифрландыру жағдайына тікелей қатысты екені белгілі.

          Білім беру саласының цифрландырылу мәселесі постиндустриалды дәуірдің принциптері мен құндылықтарын басшылыққа ала отырып, қазіргі қоғам өміріндегі ерекше рөлімен анықталатындығымен өзекті. Адам әлеуетінің сапасы және адамдардың табиғи және әлеуметтік қиындықтарға қарсы тұруға дайындығы білім беру жүйесінің тиімді жұмысына байланысты. Әлемдік тенденцияға сәйкес білім беруді жетілдіру үдерісінде жыл өткен сайын заманауи технологиялар маңызды рөл атқаруда. Цифрлық технологиялардың білім беруді модернизациялау мен дамытуға, сондай-ақ болашақ мамандарды дайындау сапасын арттыру арқылы еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандар даярлауда және білім беруді ғылымға жақындатуға ықпал етеді. Бұл тұжырымдар қоғамдық қатынастардың маңызды саласы болып табылатын білім беру саласын цифрландырудың мемлекеттік саясатын іске асыру арқылы практикалық мәселелерді шешуге бағытталған. Мақаланың ғылыми-практикалық маңызы ғалымдардың, саясаткерлердің және азаматтық қоғам институттарының қоғамымыздың әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуы үшін күш-жігерін үйлестіруге мүмкіндік береді. Мақалада білім беру саласын цифрландыру жағдайын талдаудан алынған нәтижелер қазіргі қоғамның білім беру саясатын басқарудың іргелі мәселелеріне объективті және мазмұнды көзқарасқа мүмкіндік береді. Зерттеу қорытындысы білім беру саласын цифрландыру бойынша мемлекет саясатының басым бағыттарының жаңа нысандарын құруды ынталандыруға арналған.